17756-18176-struja_530496cd33e64_650x360c

Agent koji zastupa tvrtku RWE Energija je 12. veljače gospođu staru 78 godina uvjerio da je Elektra Varaždin izgubila licencu za distribuciju električne energije te da s novim distributerom mora potpisati ugovor kako bi i dalje imala struju – javila se redakciji Regionalnog tjednika ogorčena čitateljica.

Čitateljica ističe da nije problem u potpisanom ugovoru, nego u načinu na koji je do njegovog potpisivanja došlo. “Ako tvrtka ima argumente koji mogu potaknuti korisnika da odabere njih kao distributera, ne vidim potrebe da se ovakvim lažima ljude prisiljava da potpišu nešto što u stvari ne žele”, ustvrdila je. To je samo jedna pritužba na rad agenata navedene tvrtke.

“RWE Energija potpisala je ugovor s tvrtkom Directus Promotus Plus o zastupanju u prodaji električne energije i prema ugovoru zastupnik se obvezuje da u komunikaciji s kupcima ni na koji način neće širiti neistinite, nepotpune, zavaravajuće ili dvosmislene informacije koje mogu dovesti do nezadovoljstva ili prigovora potencijalnog ili stvarnog kupca. Za svaku povredu ove obveze definirana je novčana kazna”, navela je Kristina Perinčić, asistentica Uprave u RWE energiji u pisanom odgovoru.

Kupac ima pravo raskinuti ugovor bez navođenja razloga u roku od 14 dana

Navela je da su ispitali pritužbe na rad navedenog agenta te ustanovili da je 12. veljače potpisao četiri ugovora s kupcima. “Prema proceduri postupanja, kontaktirani su svi kupci, a iz razgovora s njima ustanovili smo kako su svi potpisani ugovori u potpunosti sukladni ugovoru o poslovnoj suradnji između RWE Energije i tvrtke Directus Promotus Plus. Svi kupci su potvrdili da su dobili informacije na korektan način. Točnije, prodajni predstavnik im se predstavio da zastupa tvrtku RWE Energija i da će imati popust od 10 % za proizvod ideal. U cijelosti im je objašnjena i procedura prelaska na novog opskrbljivača”, pojasnila je. Istaknula je da izražavaju žaljenje zbog spomenutih slučajeva.”Pozivamo sve nezadovoljne kupce da se obrate našoj službi za korisnike kako bismo zajedno riješili probleme. Primjedbe i kritike na rad prodajnih predstavnika kao i sva druga pitanja potrošači mogu dojaviti Službi za korisnike, na besplatan telefon 0800 8777, a sve pritužbe na rad naših prodajnih predstavnika ispitujemo u najkraćem roku. Ako se utvrdi da su povrijedili Etički kodeks, tražimo prekid rada spomenutog prodajnog predstavnika, a prema tvrtki koja ga je angažirala poduzimamo ugovorom predviđene sankcije”, napomenula je. Naglašava da kupac ima pravo raskinuti takav ugovor bez navođenja razloga u roku od 14 radnih dana od sklapanja ugovora.

Autor: F.Č./Regionalni.com
Foto: Regionalni.com