tihomir dujmović

Predizborne ankete prema kojima je Ivo Josipović daleko najomiljeniji političar u Hrvatskoj i jedini kandidat za predsjednika u potpunosti su demaskirali rezultati prvog kruga predsjedničkih izbora.

Da u tim predizbornim anketama, odnosno u ugovorima između marketinških agencija, medija ali i nekih osoba bliskih Uredu predsjednika ima posla za USKOK, smatra politički analitičar i novinar Tihomir Dujmović.

“Rezultati izbora, osim što su osvježenje, pokazuju da je analiza svih dosadašnjih anketa bila potpuno pogrešna. To demantira tri agencije koje su istraživale političko tržište. Rezultati govore o teškim medijskim podvalama tih agencija, od kojih nijedna nije ni blizu prognozirala rezultate”, kazao je Dujmović u izjavi za Direktno.hr.

Smatra da bi se manipulacijama marketinških agencija trebao pozabaviti i USKOK.

“Trebamo pogledati neke relacije, kakvi su njihovi ugovori, u prvom redu s državnom televizijom, a zatim i s Novom TV i RTL-om. To govori da smo manipulirani. To je posao za USKOK”, smatra Dujmović.

Kao pobjednicu drugog izbornog kruga i buduću hrvatsku predsjednicu vidi kandidatkinju HDZ-a, navodeći da je 60 posto birača glasovalo protiv Josipovića.

>>> Svjetske agencije zgrožene namještenim predizbornim anketama koje su davale veliku prednost Josipoviću

“Radi se o tome da je 60 posto ljudi glasovalo protiv Ive Josipovića. Očekujem, ukoliko ne bude nekih neregularnih stvari, da se mora dogoditi pobjeda Kolinde Grabar-Kitarović. Ne vjerujem da će se angažirati birači Ivana Vilibora Sinčića kod kojih bi se mogli podijeliti glasovi”, kazao je Dujmović.

U rezultatima prvog kruga vidi posebnu simboliku.

“Mislim da su večeras počele promjene, od sutra ništa nije jednako. Sve osim pobjede Grabar-Kitarović bio bi rezultat prijevare hrvatskih birača”, dodao je Dujmović.

Hrvatska politička scena prema njemu se mijenja.

“Javlja se nova paradigma na hrvatskoj političkoj sceni, što najviše pokazuju Ivan Vilibor Sinčić, pa i Mirela Holy. Oni pokazuju da postoji nova alternativna politička scena koja drugačije gleda na budućnost, ali i sadašnjost”, komentirao je Dujmović.

Kao jedan od najvećih problemadosadašnje kampanje vidi favoriziranje Ive Josipovića od strane većine medija.